Trustpilot

KONTAKT & FAQ

Vi sidder altid klar til at hjælpe dig, hvis du får brug for hjælp. Nedenfor har vi samlet svar på nogle af de spørgsmål, vi ofte bliver stillet.

Hvis du stadig har spørgsmål, er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os direkte på kontakt@keikicph.dk. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 24 timer. 

 

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse
Det sker desværre nogle gange, at vores mails havner i spam. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, kan du prøve at tjekke i din spam-mappe. Hvis du stadig ikke kan finde den, så kontakt os på kontakt@keikicph.dk, så vi kan sende den til dig igen. 

Jeg har ikke modtaget min pakke, og der er gået mere end 2 hverdage
Vi pakker og sender alle ordrer, der er lavet inden kl. 15:00 på hverdage samme dag. Leveringstiden er 1-2 hverdage fra varen er afsendt. Vi tager naturligvis forbehold for forsinkelser, der skyldes fragtfirmaet, eller fyldte pakkebokse/pakkeshops, der kræver at pakken omdirigeres.
 
 Du kan altid følge din pakke på: https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke med det trackingnummer, du modtog sammen med din leveringsbekræftelse. Kan du ikke finde dit trackingnummer, så kontakt os på kontakt@keikicph.dk. Vi vil altid gerne hjælpe dig!

Er din pakke forsinket, bedes du rette henvendelse til GLS kundeservice, da det er dem, der står for leveringen af din pakke. Du finder deres kontaktoplysninger her

Hvis der er noget, vi kan være behjælpelige med i processen, skal du selvfølgelig kontakte os. Vi vil gerne hjælpe, så meget som vi overhovedet kan. 

Min nyhedsbrev rabatkode virker ikke
Sørg for at bruge nyhedsbrev rabatkoden sammen med den mail, du tilmeldte nyhedsbrevet, ellers virker koden ikke. Rabatkoden kan ikke anvendes sammen med andre rabatter. Den gælder kun på ét køb pr. kunde. 

Har du stadig problemer med rabatkoden, så kontakt os på kontakt@keikicph.dk

Du kan også læse mere om brug af rabatkoder her.

Kan jeg forlænge min returret, hvis jeg har købt en gave, der først skal gives efter jeres 14 dages returret?
Hvis du ønsker at forlænge din returret i forbindelse med et køb af en gave, der først skal gives efter returrettens udløb, skal du kontakte os på kontakt@keikicph.dk og oplyse dit ordrenummer, samt hvornår gaven skal gives.

Kan jeg annullere min ordre, eller dele af den?
Ja, hvis din ordre ikke er afsendt fra vores lager, kan du sagtens nå at annullere din ordre. Hvis du kun ønsker at annullere dele af den, skal du oplyse, hvilke varer du ikke ønsker at købe alligevel. Kontakt os på kontakt@keikicph.dk.

Hvordan returnerer eller ombytter jeg en vare?
Du kan læse mere om, hvordan du returnerer eller ombytter en vare her.

Hvordan reklamerer jeg over en vare?
Du kan læse mere om, hvordan du reklamerer over en vare her