Trustpilot

RETURNERING, OMBYTNING & REKLAMATION

Når du handler hos KEIKI CPH har du altid 14 dages fuld returret. For at du kan anvende din returret skal følgende være opfyldt:

- Varen skal være i samme ubrugte stand, som da du modtog den. 
- Mærker skal forblive på tøjet og må ikke tages af, da vi ellers ikke kan sælge tøjet til en anden kunde. 
- Varen må ikke have tegn på skader, pletter eller duft fra f.eks. parfume, røg eller lignende.

Opfylder din retur ikke ovenstående krav, vil vi afvise returneringen. 

OMBYTNING
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde gratis ombytning. Ved ombytning af varer skal du lave en ny ordre og sende den gamle ordre retur. Vi refunderer pengene for returordren, ligeså snart vi har modtaget den :)


GLS RETURPORTAL
(Printer påkrævet)

Her kan du oprette din retur og købe en GLS returlabel til 36,40 kr. såfremt din pakke vejer mindre end 1 kg (det gør den i de fleste tilfælde). 

Når du har købt din returlabel, skal du blot indlevere pakken i din nærmeste GLS pakkeshop.

Vores GLS returportal er blot et tilbud til dig, for at gøre din retur lettere. Fragtprisen svarer til den pris, vi betaler til GLS ekskl. moms og vi tjener altså ikke penge på din returfragt.


DAO RETURPORTAL
(Printer ikke påkrævet)

Her kan du oprette din retur og købe en DAO returlabel til 44 kr. Med DAO kan du sende din pakke ved at skrive den 9-cifrede kode med vandfast tusch direkte på pakken. Sørg for at skrive på pap eller papir, da koden på plastik risikerer at blive udtværet undervejs.

Når du har købt din returlabel, skal du blot indlevere pakken i din nærmeste DAO pakkeshop.

Vores DAO returportal er blot et tilbud til dig, for at gøre din retur lettere. Fragtprisen svarer til den pris, vi betaler til DAO ekskl. moms og vi tjener altså ikke penge på din returfragt

*Nogle gange viser returportalerne et forkert produktbillede på en vare. Det er en sporadisk fejl du blot skal se bort fra :)

Vores returportal er blot et tilbud for at gøre det lettere for dig, at oprette din retur. Ønsker du at returnere med et andet fragtfirma, er du også velkommen til at gøre det. I dette tilfælde skal du sende returvarerne sammen med din returseddel til:

KEIKI CPH I/S
Engelsborgvej 22, 1. th.
2800 Kgs. Lyngby

VIGTIG: Sender du pakken udenom vores returportal, skal du sørge for at få tilføjet vores mail kontakt@keikicph.dk og telefonnummer 51 94 58 27 som kontaktoplysning, da vi ellers ikke er i stand til at modtage informationer vedrørende din returpakke.

Har du mistet din returseddel kan du downloade den her. Du er også velkommen til at udfylde de samme informationer på et stykke papir og vedlægge din returordre.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Vi anbefaler, at du sender varerne retur i den samme emballage, som du modtog dem i. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet fra varens levering og til, vi har modtaget den retur og det er derfor altid en god idé, at du husker at få en kvittering for indlevering af din pakke, hos stedet du sender den fra. Forsvinder din pakke på vejen til os, skal du kontakte det fragtfirma, du har afsendt din pakke med.

VIGTIGT: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af pakken. Sker dette alligevel, fratrækkes et gebyr fra din ordre på 49 kr.